یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: غلامحسین پیروانی سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم که بتازگی با این تیم قرارداد امضا کرده بود، به شیراز بازگشت.

به گزارش مهر، در حالی که غلامحسین پیروانی قراردادش را برای حضور در لیگ هشتم با مسئولان باشگاه ابومسلم منعقد کرده بود اما به دنبال رایزنی های برخی مسئولان رده بالای باشگاه مقاومت شهید سپاسی با مسئولان باشگاه ابومسلم ، این باشگاه مشهدی با توافقی دو طرفه قرارداد پیروانی را فسخ کرد تا وی دوباره به شیراز بازگردد.

غلامحسین پیروانی در هفت دوره گذشته لیگ برتر به عنوان سرمربی تیم مقاومت شهید سپاسی فعالیت کرده بود و عملکرد قابل قبولی نیز داشت.

بیانیه باشگاه ابومسلم

باشگاه ابومسلم خراسان با صدور بیانیه‌ای موافقت با جدایی غلامحسین پیروانی از این تیم را در راستای تحقق شعار اخلاق در ورزش عنوان کرد.

به گزارش مهر، در بیانیه باشگاه ابومسلم خرسان آمده است: موسسه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان در راستای تحقق شعار اخلاق اسلامی در ورزش کشور برای اینکه در تحقق این شعار پیش گام باشد امروز در شرایطی که با سرمربی جدید خود قرارداد منعقد نموده است و روی دانش فنی این مربی فهیم، با اخلاق و نام آشنا برای رشد و تعالی ابومسلم حساب ویژه‌ای باز کرده است چشم بر منافع به حق خود می‌بندد و دوباره با توافق دو طرفه و فسخ قرار داد، این مربی کاربلد را در راستای کشف استعدادهای نهفته استان فارس در اختیار مسئولان ورزشی استان فارس قرار می‌دهد. بی‌شک خواسته مردم شریف و خونگرم خطه فارس و مسئولان و شخصیتهای اجرایی ومذهبی فارس در این مساله نقش اساسی و عمده ای را ایفا می‌کند.

طی روزهای اخیر دست اندرکاران و مسئولان اجرایی ورزش فارس بارها وبارها با مدیریت موسسه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان گفتگو و رایزنی به عمل آوردند تا دوباره سرمربی سابق تیم مقاومت شهید سپاسی فعالیت خود را در این باشگاه که به نام یکی از دلیر مردان خطه فارس نامگذاری شده از سر بگیرد.

لذا با توجه به جمیع جهات مدیریت  این موسسه فرهنگی - ورزشی در برابر خواسته‌های مسئولان اجرایی ومذهبی آن استان به ویژه حضرت آیت‌الله حائری شیرازی ( مدظله ) انعطاف نشان داد و تصمیم بر آن شد تا بار دیگر جوانان غیور شیرازی از نعمت توانایی‌های بی وصف غلامحسین پیروانی بهره مند شوند.

در پایان بیانیه باشگاه ابومسلم آمده است:  مدیریت موسسه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای سرمربی ارزشی و جوانمرد فوتبال ایران آقای غلامحسین پیروانی به هواداران و مردم فهیم و فوتبال دوست خراسان رضوی اطمینان می دهد برای سربلندی و موفقیت سیاه جامگان خراسانی از هیچ تلاشی دریغ نکند و فردی لایق را برای هدایت ابومسلم خراسان در فصل آتی برگزیند تا همانند ادوار گذشته نماینده لیگ برتری خراسان رضوی در جمع تیمهای طراز اول ایران قرار گیرد.

کد خبر 53863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز